හෙළ බසින් හීන..........!!!!

.....රෑ දකින හීන නොව...........

Blogger Template by Blogcrowds.

ආදරේ

Tuesday 9 June 2009

මේක තමයි ලෝකෙ තියන ලොකුම බොරුව මම හිතන්නෙ. (හුදෙක් මාගේ අදහසක් පමණයි.) අහම්බෙන් දකිනවා.
පවකට හරි පිනකට හරි දෙන්නා සෙට් වෙනවා.
ඔන්න ඔතනින් තමයි බොරු කියන එක පටන් ගන්නෙ ලොකුවටම.
ආත්ම ගානක් පතාගෙන ආවලු.
ජීවිතේ දෙන්නම්ලු.
මගෙ පණත් හරිලු ඔයත් හරිලු,
මේවා එකක් වත් ඇත්තද? කල්පනා කරලා බලන්න.
මොකක් හරි හේතුවක් නිසා මේ දෙන්නා වෙන් උනොත්??? ඊට පස්සෙ කියන කතා මොන වගේද?
මූදෙ එක මාලුවද ඉන්නෙ බන්...
ඒක කලේ මම සෙල්ලමට..
ඕකිට මම පෙන්නන්නම් මම කවුද කියලා.
ලෝකෙ එක කොල්ලද බන් ඉන්නෙ?
හෙට වෙද්දි අරකිට පේන්න මම මේකි එක්ක එන්නෙ, බලපන් නැත්ද කියලා...
මට පිස්සු කියලා හිතන්න එපා.
එත් මේක නේද ඇත්ත?
එතකොට ආදරේ කියන්නෙ මොකක්ද?????
ඊලගට ඔයාල මගෙන් අහන්නෙ මේ ප්‍රශ්නෙ නේද?
ඒකටත් මම ම කෙටි උත්තරයක් දෙන්නම්...
ඇත්ත ආදරේ තියෙන්න ඕනේ එකිනෙකා අතර විශ්වාසය විතරමයි නේද? මට මගේ සහකාරිය / සහකරු විශ්වාස නම් මොකටද මේ බොලඳ බොරු කතා...???
අපි ඇත්තට මූන දෙමු...
අපි අපිට අවන්ක වෙමු.
අපි අපිට ආදරේ වෙමු.
එතකොට මුලු ලෝකෙම තේරුම් ගනීවි අපි ගැන.
එතකොට අපේ ආදරෙත් සැබෑ ආදරයක් වේවි. අනාගත පරපුර අපි ගැන කතා කරාවි.. ඒයාලගෙ හිතේ ඇතිවෙන අවන්ක පැහැදීමකින්...

0 comments:

Post a Comment